Alle bestellingen worden professioneel verpakt en gecontroleerd in ons magazijn. Mocht je bestelling schade op hebben gelopen tijdens het verzendproces, ben je niet helemaal tevreden over je aankoop, of staat de bril toch niet zo goed als verwacht? Neem dan gerust contact op en we lossen dit uiteraard zo snel mogelijk op. Je hebt altijd het recht om je bestelling binnen 14 dagen na bestelling zonder opgave van reden te annuleren en retour te sturen. 14 dagen retour recht, let op 14 dagen retourrecht dat wij het hebben ontvangen. Je kunt je bestelling retour sturen in de originele verpakking, in de meeste gevallen met brievenbuspost. We ruilen het pakketje dan voor je om of storten het aankoop bedrag binnen 7 werkdagen terug.
De verzendkosten voor het retourneren (ruilen) is op eigen kosten. Retour sturen zonder een track en tracé code is op eigen risico.
GEDRAGEN BRILLEN WORDEN NIET GEACCEPTEERD.
EN RETOUR GESTUURD AFZENDER.
Stap 1: Stuur ons een e-mail info@brilsz.nl, wij versturen u de betrefede informatie. ( stuur geen bestelling retour zonder dit te melden, u ontvangt van ons de juiste gegevens)
Stap 2: Je ontvangt bericht wanneer de retourzending bij ons is ontvangen en verwerkt.
Brilsz
We raden je aan om klachten eerst bij ons kenbaar te maken door te mailen naar info@brilsz.nl. Leidt dit niet tot een oplossing, dan is het mogelijk om je geschil aan te melden voor bemiddeling via Europese Commissie. Dit ODR-platform. Vanaf 15 februari 2016 is het voor consumenten in de EU ook mogelijk om klachten aan te melden via het ODR-platform van de Europese Commissie. Dit ODR-platform is te vinden op http://ec.europa.eu/odr. Wanneer je klacht nog niet elders in behandeling is dan staat het je vrij om je klacht te deponeren via het platform van de Europese Unie.